22 Temmuz 2014 Salı

Annemin Mesleğini Seçtim Escort Oldum!


Bir Cuma günü idi, (iş) telefonum çaldı, cevap verdim. Arayan hatırlı bir müşterimdi, bir arkadaşının özel bir isteği için Escort aradığını ve ona numaramı verdiğini, arkadaşın beni arayacağını söyledi. İki saat kadar sonra telefonum tekrar çaldı, numaramı müşterimden aldığını söyleyen bir bey aradı. İkiz oğulları varmış ve Pazar günü çocuklarının 17. doğum günü imiş, benden onlara hediye olmamı istedi. Ancak, sadece methimi duyduğunu, eğer sakıncası yoksa benim uygun gördüğüm bir Cafe – Pastane gibi bir yede buluşup, hem ayrıntıları konuşmak, hem de beni görmek istediğini söyledi. Kabul ettim, Tandoğan tarafında bir Cafe’de randevu verdim. Öğleden sonra buluştuk.
45 yaşlarında, hafif kır ve uzun saçlı, geniş omuzlu, hoş bir adamdı. Kendisini tanıttı, adının Kemal olduğunu söyledi, konuşmaya başladık. Oğullarının resimlerini yanında getirmişti, resimleri gösterdi. Yakışıklı çocuklardı hani. Çocuklarının daha önceden deneyimlerinin olup olmadığını sorduğumda, “Oldu birer kez, ayrı ayrı Escortlar ile görüşmelerini sağladım, ama grup yapmak istiyorlarmış. Bu konuda sizin onları mutlu edebileceğinizi öğrendim, doğum günlerinde böyle bir hediye vermek istedim, eğer kabul ederseniz?” dedi.
Oldukça nazik ve dürüsttü. İşi kabul ettim. Nihayetinde benim işim bu idi ve 17 yaşındaki azman ikizler ile grup seks eminim çok zevkli olacaktı. Ücreti konuştuk. Cebinden bir tablet çıkarttı ve hemen parayı benim hesabıma aktardı. Benim cebime de paranın geldiği mesajı geldi. Adresi ve çocukların isimlerini verdi, bana özel araç göndereceğini söyledi ve aracın beni Pazar günü nerden kaçta alacağını belirledik, ayrıldık. Böyle bir babaya sahip olan çocukların ne kadar şanşlı olduğunu düşünüyordum.

20 Temmuz 2014 Pazar

Büyük Yaraklara Hastayım


Selam arkadaşlar 24 yaşında uzun boylu esmer oldukça çekici sexsi ve guzel sayılabilecek bir kızım.Hayatimda ilk defa basima gelen bir olayi anlatmak istiyorum size .Bu arada ben yurt disinda yasiyan bir bayanim birgun isten cikip eve gitmek icin arabama bindim evimle isimin arasi 45 km oldukca uzak sayilir bizim firmada calisan bir arkadas yolun kenarinda durmus otostop yapiyordu tabiki o kisiyi tanidigim icin durdum ve sordum , ne oldu konustuk benide birakirnisin deyip rica etti oldukca uzun boylu tam bir cukolata renkli cok yakisikli idi Zenci olmasina ramen firmada tum kizlarin agzinin suyu akiyordu cocuga,erotik filimlerde hep zencilerin yaraklari cok buyuk oluyordu eminimki bununkide oldukca buyuktur icime kurt dustu ne yapip edeip kendimi siktirmem lazimdi coniye Otobana cikmistik iyice sohbeti koyulastirdik sira sexse gelmisti uzun zamandir sex yapmadim icin bilemiyiceyim dedim peki benle yapmak istemezmisin dedi ben tabiki kulaklarima kadar kizardim .konusmak normaldi ama boyle bir teklifi hic beklemiyordum .bilmem dedim hadi gel seni bir doyurayim dedi peki neden olmasin dedim .Bu aradada ben esinden ayrilmis dul bir bayanim .Arabayi yolun kenarinda bir parka cektim coni elini fermuarina atip fermarini acti sikini disari cakarti aman buda nedir boyle diyerek nerdeyse kucuk dilimi yutacaktim bileyim kalinlikta oldukca uzun olan o sey karsimda duruyor dona kaldim.hadi gel deyip coni uzerine cekti beni o harika seyi yalamak istiyirum dedim.

Öğrencimin Annesini Siktim.


Merhaba seks hikayeleri ve fantazi düşkünü arkadaşlar. Ben Atakan. Üniversite mezunu, kamuda çalışan, ek gelir olması için Matematik dersleri veren, 1.80 cm boyunda, iri yapılı ve yakışıklı sayılabilecek biriyim. Öğrencilerimi internete verdiğim ilanlarla buluyorum. Genelde haftada 2-3 öğrenciye ders veriyorum.
Yine bir gün ilanda verdiğim telefon numaram arandı. Telefonu açtığımda karşımda cıvıl cıvıl enerji dolu bir sesle karşılaştım. Arayan bayanın adı Sibel idi. Oğlu için özel ders ile ilgili bilgi almak istediğini söyledi. Ben de şartlarımı telefonda anlattım. Velilerin bana güven duyması için ilk dersi ücretsiz veriyorum. Dersleri de öğrencilerin evinde veriyorum. Ders ücretini de söyledikten sonra ertesi gün akşam 18:00′de oturduğum semte yakın bir kafede buluşmak üzere sözleştik. Zaten semtime uzak yerlere ders vermek için gitmiyordum.

Bakireliğimi üç kişi birden bozdu

Yazın o sıcak günlerinden bir gün. Beyazıt a okula gideceğim. Evden ön ve arkası yırtmaçlı mini etek üzerime de askılı bluz (sutyen kullanmam zaten) geçirip, gözüme de kara gözlüğü takıp sokağa attım kendimi. Otobüse zar güç bindim. Ama hoşuma da gitmedi değil. Isteyerek veya istemeden yapılan temaslar içimdeki bilinmeyen bir şeyleri harekete geçirmişti sanki. Vapurdan indim. Eminönü nde tramvaya binmek için turnikeden geçtim. öyle kalabalıktı ki o kalabalıkta nasıl binerim diye düşünürken kadın erkek herkesin gözünün üzerimde olduğunu fark ettim. Kapılar açıldığında herkes gibi bende içeriye girebilmek için uğraş veriyordum. Neyse ki girdim ve ancak ortadaki direkten tutunabildim. Hareket ettik fakat ensemde sıcak bir nefesle irkildim. Kalçamda da bir temas vardı sanki. Evet sallandıkça kalçam birilerinin eline ve vücuduna değiyordu… Oluruna bıraktım kendimi. Sevişmenin tadını bildiğim halde bu kadar iç gıdıklayıcı olmamıştım hiçbir zaman. Yüz yüze baktığım iki kişinin de gözleri göğüslerimdeydi. Bu üçü birbiriyle resmen kürtçe konuşuyordu. Ama konu bendim eminim. Arkamdaki ne derse önümdeki yapar olmuştu sanki. öndeki bacaklarımın arasına ulaşmıştı bile. Bende bacaklarımı hafif araladım. 

19 Temmuz 2014 Cumartesi

intikamı köyde aldım!

Adım mert işim gereği şehir dışında çalışıyorum bizimkiler memlekette köyde yaşıyor. Evlilik zamanım gelince bizimkiler köyden komşunun kızını alalım dediler bende kızı fazla görmüşlüğüm yokta anasını bilirim anasına çekmişse güzeldir olur dedim. Neyse memlekete gidince kızı bana istediler. Kızın babası maddi durumum fazla iyi olmadığı için kızı bana vermek istemedi. Kızı zengin bir oğlana verdi. Bende evlilikten umudu kestim çalıştığım şehire gittim ama kafama koymuştum bu adamdan intikamımı alacaktım. Bir sene sonra köye izine gidince bizimkiler tarlaya gitti hayvanlara bakma işiide bana kaldı. Hayvanları gütmek için köyün biraz uzağına çeşmelerin olduğu yere gittim. Daha sonra bana kızını vermeyen adamın karısıda hayvanlarını otlatmak için benim olduğum yere geldi. Önce aramızda iraz mesafe vardı daha sonra hayvanlar birbirine karışıp dereye doğru giit bizde hayvanların peşinden birlikte gittik. Doğal olarak birbirimize yaklaştık. Orda bulunan ağacın altına oturduk. Bu arada kadının ismi Hanım 45 yaşlarında 1.65 boyunda 65-70 kg. iri kalçalı iri ve dolgun memeli ama en güzel yerleri gözleri, gözleri bir içim su gözlerine bakınca o yaşının bir önemi kalmıyordu. Hanım yenge üzerine köyde giymiş olduğu günlük kıyafetlerden giymişti. Başında baş örtüsü elinde değneği inek otlatıyordu. Tam bir köylü kadını idi. Neyse ağacın altına oturduk önce o başladı konuşmaya nasılsın komşu falan diye bende idare eder dedim. Bana ne oldu evlenmiyormusun falan diye sordu bende kendisine kızı verdiniz başkasına nasıl evleneyim dedim. Sonra beni teselli etmeye çalışır gibi ben sana verecektim diyince bende ver o zaman dedim. Nasıl yani dedi. Elimle sırt tarafından kalçasına doğru uzatarak anlarsın dedim.

18 Temmuz 2014 Cuma

Kuzenime Şantajla Tecavüz Ettim

Merhaba ben mehmet . Gerçek ismim değildir :) . Benim Işık diye bi kuzenim var. 19 yaşına girdi çok sexy bir kızdır. Bana gelince ben 16 yaşıma yeni girdim lise 2 ye geçtim. Işık’a karşı en başta çok ilgim yoktu. Fakat o güne kadar. Bir gün ailemle Işık gile yani dayım gile gitmiştik. Ailevi ilişkilerimiz çok iyidir. Ailede herkes sürekli birbirine gider. Neyse ben kuzenle netten porno izliyodum. Kuzende 8 e geçti. İyi anlaşıyorum onla. Işıl üzerinde bornozla geldi beni görünce hoşgeldin dedi öprü falan ama o anda benim kolum Işık’ın sexy göğüslerine deydi çok büyüklerdi ve bornozdan patlıcak gibi gözüküyodu. Işıl üstünü giymek için diğer odaya geçti ben biraz kızarmıştım. Önceden sadece 1 kızarkadaşım oldu onlada anlaşamadığım için ayrılmıştım öyle sex hayatım falan hiç yoktu anlayacağınız. Sonra ışıl sadece don ve sütyenle geldi. Hiçbirşey yokmuş gibi girdi ve bir eşofmanla askılı bluzünü alıp çıktı. Ben o yaklaşık 1o sn içinde nerdeyse boşalacaktım. Sadece onun dev kıçını ve mükkemmel göğüslerini izledim. 

Liseli Zeynep Anlatıyor ;

Merhaba ben Zeynep. Size ilk cinsel deneyimimimi anlatacağım. ama önce kendimden bahsedeyim. Ben 17 yaşında, 1.70 civarlarında kumral, esmer tenli, kahverengi gözlü, yaşıtlarıma göre oldukça büyük göğüslü, dolgun ve yuvarlark kalçalı bir kızım. kendini seksi ve çekici bulurum. sohbetim de fena sayılmaz. O gün güneşli bir pazartesiydi. yazılı telaşı yüzünden, bir ona bir buna soru sormaya gidiyordum. düşük alamazdım çünkü ilk yazılım 1di. ben ayakta dolaşırken, Aykut da sürekli bana bakıyordu. ben zaten Aykuttan hoşlanıyordum, ona özel domalarak onu tahrik etmeye çalışıyordum (Aykut çok karizmatiktir ve ben de teşhire bayılırım.) Neyse arada bir arkaya dönerek onun ne yaptığına bakıyordum. Alttan bana çaktırmamaya çalışarak sikini okşuyordu. bu beni deli etmişti. Öbür derse girmeden önce tuvalette, zaten dizimden yukarıda olan eteğimi biraz daha yukarı çektim ve sütyenimi çıkarıp çantama koydum. Aykut bana dayanamayacaktı. Derste aykuta doyru domalmaya devam ettim. hatta bir ara o kadar eğildim ki, yüzüne baktığımda, benim kıçıma kenetlendiğini anladım. Bacaklarımın görünmeyen yeri kalmamıştı.hatta kilodum bile görünüyor olabilirdi. bu olaydan beş dakika kadar sonra, aykuta soru sormaya gittim. ama ben aykutun yüzüne doğru eğildiğimden, arkamı göremiyordu, sadece yüzümü ve göğüslerimin oraları görebiliyordu. 

17 Temmuz 2014 Perşembe

Antalyadaki Tatilim Sırasında

Merhaba ben Mertcan size başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum.bu yaz tatil için antalyaya gitmeye karar verdim ve orada otelde kalmamak için oradaki tanışları düşünüyordum ki ablam orda eskiden aynı üniversitede okuduğu bir kız arkadaşının olduğunu söyledi. bende kızın telefonunu aldım ve kızı aradım. aslında kızı tanıyordum bir kaç kez görüşmüştük ve ablam üniversiteyi bırakince benle olan irtibatı kopmuş ama ablala hala irtibat halindelermiş. bu yaz onun yanında kalıp kalamayacağımı sordum ve ona sadece yatacak bir yatak olsa yeter evle fazla bir alakam olmaz zaten dedim. oda ne demek tabi kalabilirsin sorun olmaz dedi. ben 2 hafta sonra Antalyadaydım taksiye atladığım gibi eve gittim bana verdiği adresi buldum ve zili çaldım merdivenden yukarı çıkarken kızı yani gizem'i düşünüyordum çünkü kız hatırladığım kadarıyla biraz balık etli olmasına rağmen fıstık gibiydi. eve çıktım kapıda karşımda incecik dal gibi uzun bir çıtır gördüm. "pardon yanlış mı geldim acaba" dedim ve kız kahkahayı bastı "mertcan benim Gizem tanımadın mı?" dedi benim azım bir karış açık kalmıştı çünkü ben gizemin bu kadar güzel olduğunu hatırlamıyordum. "vaav çok güzel olmuşsun" dedim

müdür yardımcısı ve ben

bu olay yaklaşık 1,5 sene önce başımdan geçti. ben 19 yaşında body yapan atletik vücutlu normal bi erkeğim. O gün beden dersimiz vardı ilk 2 ders, ben eşofmanlarımla giriş kapısında beton çıkıntının altındaydım. yağmur yağıyordu ve sınıftan bikaç kişinin gelmesini orrda bekliyordum. yanımda hep öğretmenlerim geçiyordu. içlerinden bazıları hayalini kurduğum kadın türlerindendi ve onları da ara sıra malzemem yapardım. haliyle kıpırtı oldu bende de. müdür yardımcısı geliyordu bayandı. beni gördü konuşuyoduk, üstümde uzun kollu ince bi sweat vardı, eşofmanın üstünü kapatamadığından benimki kalkık belli oluyordu. hocanın gözü takıldı ki 1-2 saniye sustu ve madem boştasın gel yardım et bana dedi. çıktık 3 kat yukarı. küçük ardiye gibi odadaki kolileri taşımamı söyledi üst kata. 3-5 koli taşıdım ve bitti. o gün de erken geldiğim için okula vakit vardı. odasına ¤¤¤ürüp çay ikram etti. genelde etek giyerdi, o gün de giymişti. diz hizasındaydı. hocamın özellikleri; 1,65 boylarında 50 kilo civarında zayıf minyon tipli. ama yürürken hafif çıkıntılı kalçaları belli oluyor. göğüsleri de 80 numara kadar.

Neyse, o şişliği farketmiş ki arada bakıyordu. bi ara camdan dışarı bakıp dalmıştı elleri dizlerindeydi sanırım, ben de çayımı bitirip dolabın c******* asılı olan kağıda bakmak için ayağa kalktım. hocam daldığı için beni farketmedi. o da ne, eteğini az sıyırmş eliyle kadınlığını okşuyor. 



16 Temmuz 2014 Çarşamba

Almanya’dan Dönerken 50 Yaşındaki Karım Çaktırmadan

Merhaba arkadaşlar 30 yıl önce evlilik yolu ile almaya’ya gittim.Bu sene yunanistan üzerinden araba ile geldik. İpsala keşen arası 2 gün tatil yaptık. Bir köyden et aldık mangal yapmayı düşünüyorduk fakat her yerde yapılmıyormuş. Yamaçta bir çoban gördük ve yanına gittik mangal yapabileceğimiz yer var mı diye sorduk. Çobanda amca burada yaparız dedi. Akar su’da vardı etrafı çalılıklarla kaplıydı. Mangalı yaparken aklıma ibnelik geldi ben evlenirken hanımın bana gösteriyordu elletiyordu sürtürüyordu. Eski zamanlar birden aklıma geldi.
Neyse hemen konuya geçeyim hikayem biraz komik bu yaştan sonra bizden ne beklersinizki zevkine yaşıyoruz artık idare edin.Eşim bana arkadan hiç vermedi sadece parmak atmanın dışında arkası sapa sağlamdı. Hiç deneyimi yoktu ve ilk deneyimde çok korkmuştu o yüzden vermiyordu.Çoban saf bir çocuğa benziyordu çobana dedim sana 50 euro vereyim bir şey istesem yaparmısın dedim oda buyur amca dedi. Çıkar sikine bakayım dedim utandı başka bir şey daha söyledim ben doktorum araştırma yapıyordum dedim oda ilk başlarda olmaz desede sikini açtı gösterdi epeyce büyüktü.

Liseli Esra Çok Azğın ve Çok Kaşardı.

Adım Tolga 25 yaşındayım Bundan 3 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. O zamanlar üniversitede okuyordum okuduğum üniversitenin aşağısında bir lise vardı ve buradan bir kız devamlı oradan geçerken beni kesiyordu yani devamlı bana bakardı. Bir gün cesaretimi toplayıp bu hatunla konuşayım dedim. Yanına gittim hoş beş derken tanıştık adı Esraymış benden hoşlanmış oda benimle tanışmak istiyormuş.
Biz konuşmaya başladık ilk başlarda telefondan konuşuyorduk daha sonraları ise cafe’lere takılıyorduk. Zaman geçtikçe de kendini yavaş, yavaş bana bırakıyordu. Her fırsatta dışarda olsun kuytu köşelerde olsun sevişiyordik. Daha ileriye gittik ve telefonda sex muhabbetleri yapmaya başlamıştık. Baya bir zaman geçtikten sonra esra’yı eve davet etme fikri aklıma geldi. Bekar ve öğrenci eviydi kimse evde yoktu ve o gün esra’yı eve davet ettim.
Niyetim esrayla gerçek bir ilişki yaşamaktı. Eve girer girmez esra ile sevişmeye başlamıştık aslında ben hiç bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Esra dünden razıymış tabi benim haberim yok. Duvara yapıştırdı beni öpmeye başladı bir elini sikime attı ve sikimle oynamaya başlamıştı.

Tarladaki Kadın ile Sex Bekaretimi Bozdum

Merhaba arkadaşlar öncelikle gerçek sex hikaye sitesinde paylaşılan hikayeleri severek okuduğumu belirtmek isterim. En iyi sitenin de burası olduğu kanaatindeyim. Size 19 yaşında başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Ben bir kasabanın bir köyünde yaşamaktayım. Tarlada çalışıyordum o zamanlar, tarlada benimle beraber 50 ve 55 yaşlarında köyün kadınları’da vardı içlerinden birisi devamlı benden yana bakıyordu yani devamlı beni kesiyordu aslıda hoşumada gidiyordu rahatsızda oluyordum.
Bu nedenden dolayı o bayanın bana neden baktığını öğrenmek istedim ve o bayanla konuşmak için karar verdim. Ogün akşam oldu gitti işçiler. Bir gün sonra öteki kadınlar başka bir yöne gitmişlerdi o sürekli bana bakan bayan ise benim yanıma gelmişti. Bende cesaretimi topladım yanına gittim oradan buradan konuşurken bir den kendisi teklif etti burası çok sıcak oldu ileride ağaç olduğunu istersen gidelim biraz dinlenir sohbet ederiz demişti. Bende olur dedim gittik . Yanıma geldi oturdu ve isminin sultan olduğunu söyledi. Yaşına göre aslında çok güzel bir kadındı biraz oturduktan sonra benimle sohbeti ilerletmişti. Yani açık saçık konuşmalar başlamıştı bende ona karşılık veriyordum.

Sikilmek isteyen azgın nagihanın sex hikayesi

Selamlar ben erzincanda yaşayan evli birriyim hastanede teknisyen olarak
calışıyorum gercektir inanın ben nöbetteyken eşim evde yanlız yada 13
yaşındaki dayısının oğlu ile kalır korkmamak için ben yine bir gün
nöbette gitdim ve çocuk bizde kalaçaktı nöbeeteyken arkadaşım geldi ve
dediki ben bu gün senin nöbetini tutayım yarında sen benim nöbeti tut dedi
ve uygundur dedim ve eve gittim gece 00.2.30.gibiydi eşimi rahatsız etmeyeyim
dedim ve anahtarımla kapıyı actım .birde baktımki cekyat boş . dedimki
çocuk gitmiş galiba .yani dayısının oğlu çocuk dediğimde. yatak
odasına yöneldim birden sesler duydum ohhh ..hadi .bak böyle hızlı
hızlı yap gibi .tam delirecektim ve birdrn onları gözetlemek aklıma gelgi
saı bir gece lambası vardı baktımki o 13 yaşında dediğim çocuk eşimi
domaltmış kücük sikini karımın içine sokuyo eşimde cıldırıyo adeta
karım birazdaha domaldı ve çocuk amının içinde adeta kayıp oluyodu
sonra eşim dediki sen yat ben üzerine cıkayım birazda öyle yaptılar
ikiside galiba boşaldı ki ayrıldılar bende dışarı cıkıp eve yeni
gelir gibi zili caldım eşim gecelikle kapıyı actı ve yatağa yattık elimi
eşimin amına götürdüm adeta döller akıyodu hayırdır dedim .neden
sulanmış seninki dedim oda rüya görüyodum dedi ama carşafda döl dedim
oda orayada değmiş olması lazım dedi bunu hep sakladım eşimden.

sekreterim yasemin

Merhabalar ben emrah.22 yaşında ve babanın mirası olan
holdinğin başkanlığını yapıyorum.Babamın vefatından sonragenel sekreter
sayın mustafa amcayı emekli edip onun yerine kızı yasemini işe
aldım.Babasının yerine artık o genç bayan çalışacaktı yanımda kelimenin tam
anlamıyla muhteşem bir kızdı.
İşe başladıktan kısa bir süre birbirimize iyice alıştık ve
ısındık.Bir gün ofisimdek, özel odamı temizlemesi gerektiğini söyledi ve beni
dışarıya çıkmama ikna etti.Bende onu kıramayıp çıktım.sıcak bir çay
içtikten sonra içeriye doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım aman allahım
bir kız ancak bu kadar sexsi vücuda sahip olabilirdi.içeriye sessizce
girip yasemini baştan aşağıya doğru süzdüm.yaptığım doğru birşey değildi
ama artık dayanamadım kapıya yaklaşıp kapıyı kapatıverdim.o hala
merdivenin üzerinde dosyaları yerleştiriyordu.Masama geçip sikimi ovmaya
başladım ve gözlerimi kapayıp o muhteşem kalçalarını hayal etmtye
başladığımda aklım başımdan gitmişti ki yasemin durumun farkına varmış çıkmak
için izin istedi ama biraz daha kalmsı gerektiğini söyleyince telaşlı
telaşilı gözlerime bakıyordu.daha dayanamayıp onu masama yaklaşmasını
söyledim Yanıma geldiğinde artık tam kendimi kaybederek ona masanın
gözlerini düzlemesini söyledim.eğilirken eteğinin dışından bacaklarını
süzüyordum.İkinci göze geçmişti ki sikimi şöyle kalçalarına doğru sürttüm
mükemmeldi kalçaları bir o kadarda sıcacıktı bunu incecik belinden kavrayıp
yüz üstü masaya yatırdım bacaklarını okşarken bir yandan da onun
bağırtılarını dinliyordum.Vahşice eteğinin altındaki külotunu indirip kalkmış
sikimi götünün içine soktum ve o ikiz kuleleri arasında deprem oluyordu
sanki tüm hızımla o na bastırıyor ve zevk alıyordum artık o da pes
etmiş ve gözyaşları arasın da bana kendini teslim etmek zorunda
kaldı.amının o sıcaklığı bugün olmuş hala unutmuş değilim ya o sütün gibi
bacakları,dolgun kalçaları,kılsız amcığı ve benbeyaz memeleri,ondan bütün
istediklerimi elde etmiştim o gün sonra evlendi ve şu an 1 çocuk annesi ne
zaman o nu görsem o an aklıma geliyor ve büyük haz duyuyorum.Şu anda
yanımda çıtır bir kız çalışıyor daha 19 yaşında onuda becerebilmek için
artık gün sayıyorum bir fırsatını bulsam onunlada ateşli bir sex
yapacağıma inanıyorum